De start: onze eerste dag

9 januari 2019 - Buenos Aires, Argentinië

Nou, we zijn er. In Buenos Aires. De stad doet zijn naam eer aan, de wind waait zacht en warm om ons heen. Na een heel erg trage slingerende busreis van de luchthaven naar de stad, en na onze eerste empanadas, nu even uitrusten op ons eerste adres. Dromerig en licht. Vanmiddag met zwager Titus en petekind Stan proosten op de reis. Titus bracht ons weg met de KLM en Stan stond als complete verrassing op Schiphol, klaar om mee te gaan.

1. Hans en Grietje:
    9 januari 2019
    Veilige aankomst altijd een goed gevoel.
    Geniet en relax
  2. Yarah Hollander:
    9 januari 2019
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Buenos genietos👌🏻
  3. Elly:
    9 januari 2019
    Fijn dat de reis goed is gegaan. En ik zie kunst uit het raam😁
  4. Wilma:
    9 januari 2019
    Leuke foto's! Mooi plekje. Leuk om zo een beetje mee te reizen. Heb het goed! X!
  5. Els Borgesius:
    9 januari 2019
    Zo leuk om te zien en lezen hoe jullie een stukje zuid amerika beleven! Ook al gaan jullie niet naar Brazilie, het voelt best dichtbij. Je snuift toch een beetje dezelfde sfeer op! Veel plezier!
  6. BenvanLieke:
    9 januari 2019
    Gaan Titus en Stan met jullie mee op reis ? In dat geval had ik dus ook mee kunnen gaan.........
    Hoe zit dat ?
    In Haarlem is het inmiddels wel stil.
  7. Door:
    9 januari 2019
    Hopelijk niet veel vertraging op Schiphol gehad door de nederlandse storm. Hebben jullie n airbnb in Buenos Aires?
  8. Nicole:
    10 januari 2019
    Leuk om te lezen! Nooit bedacht dat buenos aires met wind te maken heeft! Vast een heel andere wind dan de storm bij ons de laatste dagen! Veel plezier!